Institutet för Vardagsnära Upplevelser


Ordsallad goes videoblogg

.
Idag har jag varit på apoteket, och så har jag gjort en blogg.

Ibland måste man försöka vara lite modern.
Ibland måste man videoblogga.

.


16 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Privatiseringar! Moderater! Jag trodde aldrig något gott skulle komma ur högerpolitiken, men ack så fel jag hade. Detta lilla guldkorn till videoblogg kan nog faktiskt vara värt sex år av borgarstyre!
/Le fän

Kommentar av emma

Men hallå, jag känner mig inte helt nöjd med att Reinfeldt (indirekt) får cred för min blogg!

Kommentar av ordsallad

I LOVE YOU ORDSALLAD!

Kommentar av Calle

Äsch, tihi, det måste vara charmör-mustaschen.

Kommentar av ordsallad

Tänk, det var inte alls så jag föreställde mig att du såg ut. Jag har alltid haft bilden av pojken med hjälmen framför mig. Men det är klart, du kanske har åldrats snabbt, så kan det gå när man inte får tag i sin medicin, eller också kanske det bara är så att du får drag av Hitler när du blir arg… För övrigt tycker jag din reaktion på apoteksbesöket var helt adekvat.

Kommentar av FiaLisa

Under hjälmen fanns uppenbarligen en snedlugg och en liten mustasch! :)
(Åldrats, gaah, jag har ju knappt kommit ur 30årskrisen!)

Kommentar av ordsallad

Hihii… Snälla, en videoblogg till. Eller två? Tre?

Kommentar av Syrrastudenten

Lite sugen är jag, fast jag och videoredigeringsprogrammet blev aldrig riktigt kompisar. Den där bloggen tog säkert 3 timmar att göra… :/

Kommentar av ordsallad

Men fy fan vad roligt! Tack!

Kommentar av systersmisk

Vasse!

Kommentar av ordsallad

I quite like reading through an article that can make men and women think.
Also, thank you for permitting me to comment!

Kommentar av fireplaces

Dear fireplaces!
I prefer articles that makes hermaphrodites and fungi think, but thats just me.

Kommentar av ordsallad

Hahahaha!!!

Kommentar av Mia

:)

Kommentar av ordsallad

Klockrent. tårarna rinner än. :)

Kommentar av Antonia

Förstår precis hur du känner det. Ibland blir jag också så arg på apoteket att jag börjar gråta i ren frustration…

Kommentar av ordsallad




Lämna en kommentar