Institutet för Vardagsnära Upplevelser


i lönndom

Att göra vissa lite oväntade saker, åka buss naken till jobbet exempelvis, skulle resultera i en hel del uppmärksamhet. Andra, minst lika oväntade saker, skulle passera obemärkt förbi. Nu tänker jag till exempel på att skriva ett blogginlägg efter drygt åtta månaderns tystnad.

Förstår man sig på mekanismerna bakom sådana här saker, varför det blir si eller så, kan man bli PR-konsult. Jag är inte PR-konsult, men så har jag har heller inga ambitioner att förklara varför det är på dette viset.

Istället tänkte jag belöna dig, käre potentielle läsare, med ett julklappstips såhär dagen före julafton. Om den inte faller mottagaren på läppen är jag lite sugen.


10 kommentarer so far
Lämna en kommentar

20% rabatt också, inte illa. Man blir onekligen lite sugen.

Kommentar av Lugn. Det ordnar sig.

Samköp? Delad vårdnad? Gissar att H är sugen?

Kommentar av ordsallad

Tack för tipset! Följer det med en bruksanvisning för hur en anrikar det och sen bygger en bomb av det också? Eller måste en googla?

Kommentar av Calle

I den bästa av världar skulle förstås en liten bomb-kokbok medföljt, men i den verkliga av världar gissar jag att man får googla, vilket är det enda som avhåller mig från att köpa en burk.
Mvh
Kärnklyvarn’

Kommentar av ordsallad

Det där med bloggandet står nog och faller med responsen. Det måste vara ge och ta om man ska hålla ångan uppe.

Kanske lite radioaktivitet skulle göra susen?

Kommentar av kyrkis

Jo, det stämmer nog både med bloggar och mycket annat i livet gissar jag. Både att aktivitetsgrad beror av respons, och att saker blir lättare med en skopa uran.

Kommentar av ordsallad

Ser framemot flera inlägg. Dina reflektioner är alltid originella och roande. De var saknade.

Kommentar av Antonia

Tackar, återstår dock att se hur länge bloggåterfallet varar…

Kommentar av ordsallad

Jag måste ju säga att jag är snablarns glad att det där ena paketet innehöll 50 och inte 92, och jag misstänker att Bufo är av samma åsikt.

Kommentar av Knyttet

Själv trodde jag, fram till helt nyligen, att 50 var en legering. Tänk vad folkbildningen frodas juletid!

Kommentar av ordsallad




Lämna en kommentar