Institutet för Vardagsnära Upplevelser


lättja 2013
29 januari, 2013, 9:34 e m
Filed under: Succé | Etiketter:

Jag lovar dyrt och heligt att bättra mig inom en vecka! Men eftersom jag uppenbarligen inte kommit mig för att skriva något enda inlägg januari 2013 så bjuder jag åtm på en länk till min (numera) favorittidning, Värnamo Nyheter. (Pass på, det här inlägget kommer att försvinna när jag fått ändan ur vagnen och skrivit något själv.)

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

I think the admin of this web site is genuinely working hard in favor of
his site, as here every material is quality based material.

Kommentar av chat websites

Workning very hard!

Kommentar av ordsallad

Jag tycker dina veckor är osedvanligt långa. Jag förutsätter att det är tideräkningen som brister och inte dina dyra och heliga löften. (Tideräkning, tideshmäkning!) Fast även mina veckor verkar övergå mer i det som skulle definieras som månader så jag är inte riktigt rätt person att vara anklagande i frågan. Hur som ville jag mest upplysa dig om att dina inlägg är saknade. Är det så att du jobbar för mycket och doktorerar för lite dessa dagar? Kanske åker du för lite tåg?

Kommentar av papperslappar

På listan med saker jag gör för lite står definitivt både tågåkning och bloggskrivande (och förstås en massa annat). Idag har ju den där veckan blivit en hel månad (ser jag nu), och det är ändå lite imponerande på sätt och vis, att veckor kan vara så långa. Nu vågar jag mig inte på några tidsangivelser, vis av tidiare erfarenheter, men jag vill ändå med viss bestämdhet hävda att jag kommer att sätta mig framför ett tangentbord i en inte alltför avlägen framtid. Det tror jag alldeles bestämt faktiskt.

Kommentar av ordsallad

Vilka långa veckor det är det här året. Jag börjar kunna Värnamo nyheter utan och innan, och hoppas på en liten ordsallad snart. :-)

Kommentar av Lugn. Det ordnar sig.

Kära värnamobo(r)!
Som antytts i tidigare kommentarsvar är veckorna extremt långa numera, men att just den här långa veckan sannolikt går mot sitt slut. Hoppas f ö att exkursionen i Värnamo är precis så festlig som jag föreställer mig (eller i alla fall så uthärdlig som jag hoppas)…

Kommentar av ordsallad




Kommentera

