Institutet för Vardagsnära Upplevelser


muminsex
16 juli, 2012, 8:47 e m
Filed under: Arbeit | Etiketter: , ,

.
Med start idag är jag placerad på barnsjukhuset. Som alla (sjukhusanställda) vet är konsten på barnavdelningar litefärggladare och mycket bättre. Är dock lite skeptisk till att man valt att placera det här erotiska mumin-verket på just barnavdelningen.


(Jag vet mycket väl att hygien är A och O i vårdvärlden, men det lilla anslaget (”Glöm inte att tvätta händerna FÖRE och EFTER varje patientkontakt”)  i anslutning till bilden gör det faktiskt om möjligt ännu olämpligare!)

Just nu är jag dock mest extremt trött och mest sugen på att krypa ned i sängen (utan mumintroll) och sova sova sova några dygn. Någonting säger mig att det inte riktigt kommer att bli så.
.

7 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Men tror du inte att det bara är för sexåringar?

Kommentar av kyrkis

Nu blir jag lite misstänksam här, är du från Göteborg? :)

Kommentar av ordsallad

Och rumsnumret sedan. My gooood! ;)

Kommentar av Syrrastudenten

Hehe, att jag kunde missa det! Det är ju nästan lite för bra… :)

Kommentar av ordsallad

Herregud, jag kan inte ens kommentera på detta. Min finlandssvenska stolthet och min totala brist på humor lämnar mig enbart indignerad!
Mumintroll är förresten utmärkta i sängen, har jag hört! Oj, jösses. Nu blev det ännu värre. Jag avslutar här. Såh.

Kommentar av papperslappar

Den vändning kommentaren tog lämnar även mig helt svarslös (trots avsaknad av finlandssvenska gener)!

Kommentar av ordsallad

Det är faktiskt jag också, om jag ska vara ärlig. Egentligen var det ju så att jag hade ett mycket fint nalle-mumintroll som jag helst inte sov utan när jag var liten. På det sättet var ett mumintroll i sängen mycket bra att ha. Andra tolkningar kan jag inte på något vis stå för eller uttala mig om, erfarenheten där är lyckligtvis ringa. :)

Kommentar av papperslappar




Kommentera

