Institutet för Vardagsnära Upplevelser


klipp klipp säger saxen
29 juni, 2012, 9:26 e m
Filed under: Diffusa tankar | Etiketter:

Jag har inte bara klippt mig, jag har slagit nya rekord i surande också. Har tillägnat mig många färdigheter som en skicklig surare bör behärska, bl.a. förmågan att sucka lite överdrivet ljudligt, sedan rastlöst kravla över till andra ändan av soffan och lägga av en ljudlig suck även där innan jag kravlar tillbaka (jag har ett favorithörn). En annan bra skill jag har är att sabba relationer, i alla fall i år. En tredje bra skill är att bli tilldelad helgjourer.
Till nästa blogginlägg tänkte jag dock sluta med surandet, det kommer att handla om blommor och vaniljbullar och söta djur. Personligen hoppas jag lite på åsnor, fränaste djuret. (Öronen.) Molly Katt kommer som bäst på tredje plats eftersom hon piper som en vuvuzela. Tvåa kommer förstås mössen i the Knife-videon som jag inte kommer ihåg namnet på. Fast egentligen är det nog låten jag gillar, mössen är inte så balla. Man ska skilja på mus och låt.

Kommentera so far
Lämna en kommentar



Kommentera

