Institutet för Vardagsnära Upplevelser


”Leveranstid 5-6 veckor”
27 februari, 2012, 5:16 e m
Filed under: Bostad, Kalas | Etiketter:

Det blev teak! Jag var jättenöjd tills jag insåg att de tydligen tänker odla upp teak-träden från frönivå och sen låta sina sömngångare snickra ihop bänken innan den kommer hit. Åh, ack, ve!

PS
Det är förstås återanvänd samt återplanterad teak som används. Man måste få vara både miljömupp och teakfetischist.
Dessutom hoppas jag på att jag har en vän som har en trähund. Jag har kommit på världens sämstbästa ordvits!

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Teak och jakaranda. mmm. Men som du säger, man måste tänka till med miljödelen av hjärnan och inte bara den estetiska. :)

Kommentar av Fröken Öquist

Jo precis, det får vara snäll-teak eller beg-teak!

Kommentar av ordsallad




Kommentera

