Institutet för Vardagsnära Upplevelser


civ-döden
14 september, 2011, 8:03 e m
Filed under: Arbeit

Jag har slutat duscha. Äter knappt middag längre. Har helt glömt bort det där med forskning. Slutat städa. Försummar stackars katterna. Är okoncentrerad på jobbet. Rakar mig inte. Försummar vänner.
Jag har alltså börjat spela Civilization V igen.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Gilla!

Kommentar av emma

Meta-gilla.

Kommentar av ordsallad

Totalt förfall alltså. Så går det när man inte håller sig helt vit. Man tror att man kan festspela men det går inte, nu är du fast i träsket. Bara att kontakta anonyma civare innan det är försent.

Kommentar av FiaLisa

Äsch, jag kan sluta när som helst. Jag känner inte för det just nu bara… /Montezuma

Kommentar av ordsallad




Kommentera

