Institutet för Vardagsnära Upplevelser


Och bokrean var inte heller till min belåtenhet
26 februari, 2011, 5:05 e m
Filed under: Bonjour tristesse | Etiketter:
 
När man inte hade något att göra förr i tiden satt man under ett olivträdträd, tuggade på ett grässtrå, njöt och hade vett att uppskatta lite lättja. När jag är sysslolös 2011 är jag uttråkad och besviken över att livet inte har en FFWD-knapp.

 

 

 

8 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Sett filmen ”Click”? Om inte, gör det.

Kommentar av Doktoranden

Har numera imdb-kollat den!
Det jag allra helst skulle vilja är att ha den där fjärrkontrollen utan att behöva gå omvägen via filmen :)
(Funderar dock på om man åldras i normal takt när man använder den, eller hur det funkar.)

Kommentar av ordsallad

Jag erbjöd dig äventyr igår din tölp. Dessutom hittade jag porr på bokrean so yeah.

Kommentar av En ungdom

Omg! Säg inte att du fått tag på http://www.amazon.de/Neger-Eros-Ethnologische-Studien-Sexualleben-Abbildungen/dp/B001QLYZ6W !

Kommentar av ordsallad

Underbart att ha dig tillbaka här i bloggosfären. Ska försöka skärpa till mig och skriva mer! Kram och lavemang!

Kommentar av systersmisk

Wow, det här måste vara första gången ngn ger mig ett alldeles eget lavemang! :D

Kommentar av ordsallad

Bokrean är verkligen sämre nu för tiden. Men jag hittade ett guldkorn, pocket shop hade 25% på hela sortimentet några dagar.

Kommentar av filosofmaria

Ah, bra. Gjorde du något fynd? Själv var jag dock ostrategisk och pocketshoppade strax innan bokrean…

Kommentar av ordsallad




Kommentera

