Institutet för Vardagsnära Upplevelser


Det är aldrig fel med el!
8 juli, 2010, 9:11 e m
Filed under: Arbeit, Succé | Etiketter:

…som överläkaren sa när jag frågade om vi skulle behandla en patient med ECT. Som ni förstår är jag tillbaka på psyk, och myser bland psykoserna. Kanske blir det en blogg om det snart. God afton!

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det finns inget som alstrar så mkt blogg som psykiatri. Om man inte är blasé och less som jag är just nu. Inget får mig att vilja blogga eller göra någonting överhuvudtaget. Möjligen supa.

Kommentar av systersmisk

Ajdå.
Psyket tycks dessutom haft samma effekt på mig, iaf om man ser till bloggproduktionen. Men snart ska jag ta mig i kragen. Snart snart snart.

Kommentar av ordsallad

ta dig i kragen!

Kommentar av sara

Sara: Will do!

Kommentar av ordsallad




Kommentera

