Institutet för Vardagsnära Upplevelser


Politbyrån måste agera!
29 maj, 2010, 4:42 e m
Filed under: Dikt, Kalas | Etiketter: , , , , , ,

Idag är det Eurovision och jag hejar på sovjets bidrag, eftersom det är bäst.
Lägenheten är (snart) städad, gästerna är (snart) här och sovjet har (snart) vunnit. Jag kan inte tänka mig att det blir på något annat sätt. Putin, eller vad deras nuvarande stormogul heter, lär ju ha kontakter i jurygrupperna. Och hjälper inte det får de väl annektera Polen och några grannländer och styra upp så att de röstar Rätt. Vinner inte Peter Nalitch and Friends (and hans stiliga mjukisbyxor) vet jag inte vad jag tar mig till. Ja ba döör, kanske.

Bjuder på en video gör jag också, på Bidraget!

PS
Jag kanske uttryckte mig lite drastiskt. I nödfall kan jag även acceptera att Tyskland vinner, alternativt Preussen.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Landsförrädare. Deutschland uber alles!

Kommentar av Tant Turban

Big T:
Stalingrad.

Kommentar av ordsallad

Jag tycker så synd om mjukisbrallan som inte fick vinna. Han är numera lost and forgotten. Det kommer även vi att bli så småningom.

Kommentar av systersmisk

Nu fick både jag och mjukisbrallan existentiell ångest.

Kommentar av ordsallad




Kommentera

