Institutet för Vardagsnära Upplevelser


Snickeri
20 april, 2010, 8:16 f m
Filed under: Arbeit

Jag är klar med kirurgin, nu ska jag leka ortoped. Tyckte ändå att träslöjd var rätt kul på sin tid, även om jag aldrig var ngn stor talang på det, så nog ska det gå att spika och skruva ihop några trasiga ben? Visserligen blev det där CD-stället jag gjordepå slöjden extremt skevt, men CD-ställ lär ju vara sjukt mycket svårare än lårben, har jag hört.

6 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Apropå snickeri kan du kolla in det här och tänka på hur jag har det på hispan;)

Kommentar av systersmisk

Putte va. Borde bli livsstilscoach va. Har ju varit med om det mesta va. Får mig att längta tillbaks till hispan va. Tur att jag ska dit igen i sommar va. Får hänga med raggare och stockholmare och putte va. Tjo, va!

Kommentar av ordsallad

Köhlers sjukdom! Säger bara det! Har jag!

Det är så sällsynt att de flesta doktorer aldrig sett det. Men nu kan du säga på ortopeden att du känner en…

Kommentar av kyrksyster

Hej du! Jag tänkte att jag inte kommenterar dig så ofta som du mig, och att det ju är en fruktansvärt orättvisa som genast måste rättas till.

Done!

Kommentar av emma

Tänkte tipsa om en blogg jag tror herrn (och säkert hans dam också) skulle gilla:
http://matspernfors.blogg.se/2010/may/oppna-planboken.html

Kommentar av Louise

Heh, speciellt läkare utan tjänster verkar vara ett fint sällskap att tillhöra. Iaf om man är sugen på lite ledighet…

Kommentar av ordsallad




Kommentera

