Institutet för Vardagsnära Upplevelser


inget gott nytt år, än
1 januari, 2010, 11:17 f m
Filed under: Helg, Stofilism | Etiketter:

I alla fall börjar det dåligt. Inga spänstiga backhoppartyskar (eller österrikare?) i svt att vakna till. Mein Gott! (Har dessutom ett vagt minne av att det var likadant förra året.) Annat var det i min ungdom. Håhåjaja.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Ja vart är världen på väg? Jag var också chockad över de underliga TV-utbudet under nyårsafton/dagen. Var är krönikorna? Vem vill se gamla 80-tals filmer? Det VAR bättre förr! Nu har jag ju inga ursäkter till att inte plugga till tentan.

Kommentar av FiaLisa

Ja, det var definitivt bättre förr! (Förutom på 80talet naturligtvis, då dom ju gjorde de där filmerna du skrev om man inte vill se :) )
Plugga. Huvva. Jag är Så glad att jag inte är student längre… Lycka till iaf!

Kommentar av ordsallad




Kommentera

