Institutet för Vardagsnära Upplevelser


det börjar arta sig
1 januari, 2010, 8:25 e m
Filed under: Succé | Etiketter: , ,

För att kompensera för bristen på svt-backhoppning gav vi oss ut i hågadalen med långfärdsskidor.

-

Det negativa är att jag har jag sjukt ont i ljumskarna nu. Det positiva är att jag upptäckt en ny spännande muskel där som jag inte ens visste att jag hade, och ännu mindre att man kunde ha ont i. Att upptäcka en ny muskel måste rimligen se bra ut i CV:t när jag ska söka neue jobb efter AT:n.

För övrigt #1 ramlade jag ca 137 gånger eftersom skidorna var obeskrivligt hala. Hur Björn Ranelid (som med stor sannolikhet ligger bakom) saboterade mina skidor vet jag inte, men det var ändå rätt kul. Snö är mjukt.
För övrigt #2 har den översociala bananflugan tragiskt nog gått hädan.

8 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Nyupptäckta muskler med smärta som bifynd är helt rätt 2010. Du är on track således.

Kommentar av Doktoranden

Skönt att höra! Det är annars påfallande sällan jag ligger helt rätt i tiden…

Kommentar av ordsallad

Hade inte flugan så tragiskt gått hädan, hade hon nog köpt nåt revolver i Finland och har gjort revolt och annat obehag.

Kommentar av Antonia

I finland just?
Men det låter inte som en helt osannolik teori ändå.

Kommentar av ordsallad

ja, våldsamheten sprids även hos småflugor, nån vill kanske bli flugornas herre. Det är ett våldsamt värld vi har fått. Undrar just varför?

Kommentar av Antonia

Förmodligen för att de sett för mycket på tv? Eller kanske för att de spelat för mycket svälta räv. Det blir i alla fall jag frustrerad av, och är det något som skulle kunna knuffa mig over the edge är det nog just svälta räv.

Kommentar av ordsallad

dsds sdsd dsds ds s dsbd dd dsbd f sdf

Kommentar av arta

genau

Kommentar av ordsallad




Kommentera

