Institutet för Vardagsnära Upplevelser


Sehr lustig
6 mars, 2009, 10:24 e m
Filed under: Succé | Etiketter:

Höjden av dålig humor måste vara att skratta när man blir kittlad, tänkte jag nyss.
Sen fnissade jag okontrollerat åt min rolighet – och vips hade jag överbevisat mig själv.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Det är riktigt illa när man kan kittla sig själv under fötterna. Det kan jag.

Kommentar av Doktoranden

Jag tycker man kan se det som en talang istället.

Kommentar av ordsallad

Åh, jag vet inte ens vad jag ska säga. Åh! Underbart inlägg. Genialt.

Hurdan är förresten min humor om jag skrattar mig till tårar av inlägget ovan?

Kommentar av Lisa

Den måste vara jättedålig – det är bara att gratulera! Jag är för övrigt mkt glad att någon äntligen förstått det här inlägget, jag tror att du är den första.

Kommentar av ordsallad




Kommentera

