Institutet för Vardagsnära Upplevelser


Extremism
22 februari, 2009, 11:18 f m
Filed under: Helg | Etiketter:

surf
Somliga gillar Extreme Sports. Höga hastigheter och adrenalin och grejer. Jag sysslar med Extreme Städ. Igår plockade jag och sorterade papper i extremt hög hastighet. Idag viker jag kläder så aldrenalinet pumpar. Man har inte roligare än man gör sig, något som husmödrar i alla tider har insett.

7 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Jag svingar åt extreme sports. Städning är inte min falang.

Kommentar av Doktoranden

Jag slår rekord i extreme långsamhet. Här blir inte mycket städat.

Kommentar av emma

Pics or it didn’t happen!

Kommentar av Tant Turban

Varför offra livet på Mount everest när man kan stressa upp sig över minst lika prestationsinriktade aktiviteter närmre hemmet?

Kommentar av Rosvil

Doktoranden
Det kan jag väl ha viss förståelse för. Men har du verkligen provat Extreme Städ?

Emma
Sen tog det sig, vill jag minnas.

Tant T
Men tanke på att jag knappt tror på att världen existerar när jag blundar kan jag köpa att det inte hände. Allt för att slippa bråka med wordpress bilduppläggning också.

Rosvil
Ja, precis! Rätt inställning där…

Kommentar av ordsallad

Snålt.

Kommentar av Tant Turban

TT:
Jo. Jag är snål.

Kommentar av ordsallad




Kommentera

