Institutet för Vardagsnära Upplevelser


Mer automatvapen till artisteliten!
15 oktober, 2007, 3:51 e m
Filed under: Bonjour tristesse


Jösses amalia etc, jag har ju inte skrivit blogg på länge. Efter att ha piskat mig själv på fingrarna men en (imaginär) linjal i flera minuter började jag med det. Det var nyss. Jag har ännusålänge inte kommit så långt men har fortfarande (imaginära) smärtor i fingrarna. Jag tror jag går och äter istället. Det är inte klokt vad jag är hungrig.

Nu har jag ätit och tittat i DN, läst om T I.
T I, läser jag, är en amerikansk rappare som köpt illegala maskingevär. För det lilla inköpet blev han häktad, stackarn. Men jag kan inte låta bli att gilla det. Vem blir inte sugen på maskingevär ibland liksom? Helt klart är det något för svenska artister att ta efter. Orup kan kanske gå i bräschen och köpa en winchester eller nåt. Petter, som ju har fett med respekt att värnRunar och klövdjura om, måste förstås köpa en liten missil. Kent, som ju ständigt hånas och kritiseras, lär behöva en hel tank. (Roger Pontare kan få en stor klubba eller nåt, alla måste få vara med och leka!) Själv har jag ju funderat på att använda kärnvapen mot korridoren en våning upp, så jag förstår precis hur han känner det.
Plötsligt får jag förresten en helt ny vördnad för Runar som ju jagade rådjur från sovrumsfönstret för något år sen.

Nu måste jag leka med skolböckerna lite. Trots allt är det inläsningsperiod.

4 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Måste dom ha gävär för att få ett skjut? Undrar en som aldrig frågat förr..

Kommentar av uno

Jag har hört rykten om att det ska gå bra med ärtrör också.

Kommentar av herrnixon

Läser du lite för mig med? Sitter här med värsta läkemedelsräkningen, usch!Måste ni läkare ordinera så konstigt *haha*

Kommentar av miss_difficult

Jo, visst gör jag det. Och givetvis måste vi ordinera konstigt, man väljer ju preparat efter hur konstigt namn det har. Men så länge du slipper tenutec-behandla dig så får du vara nöjd…

Kommentar av herrnixon




Kommentera

