Institutet för Vardagsnära Upplevelser


framtiden
11 juni, 2007, 10:29 e m
Filed under: Bonjour tristesse

16 kommentarer so far
Lämna en kommentar

Geni, du.

Kommentar av Tant Turban

Nja.Napoleons bitch, jag.

Kommentar av herrnixon

här är det alltid kul! vad är det för vikariat?

Kommentar av veronica

Alltid!? Wow. Kanske borde man bosätta sig i det där ”här”:et.Underläkar-vikariat är det. Kanske borde jag inte klaga, men…1. Jag vill hellre vara ledig2. Jag var sugen på lite klagande

Kommentar av herrnixon

Jo, jag tror du sett kommentaren någon annan stans. Det som de två kommentarerna har gemensamt, min som blev ett inlägg och min som jag skrev till dig var ”definition” av två ord. Ser och gift.Jag tycker som du att det är sent (definition: ”Jag ska gå och lägga mig och kommer att somna bums”) så vidare spekulationer om definitionsvilligheten hos ”folk” (definition: ”alla andra förutom du och jag”) är jag inte helt klar över. Ha det gott! /KatrinPS Jo min lillananas och hennes Steve var ett klart gulligt par!

Kommentar av Katrin

Ha det gött (något oklar definition, men bara det uppfattas positivt av dig så är jag nöjd) själv, och definiera gärna något när du ändå håller på!

Kommentar av herrnixon

ohhh lilldoktor i sommar :) spännande! lyllos dom som får ha ärenden och träffa dig då, en klagande lilldoktor :)

Kommentar av veronica

Hah, jag vet inte om jag skulle vilja vara min patient, men för all del :)

Kommentar av herrnixon

Trevlig frisyr!

Kommentar av Fia

Nappes eller min?Men jo. Jag har ju klippt mig…

Kommentar av herrnixon

Jag var en del på sjukhuset häromdagen (se blogg) och jag hade det trevligt. Fast jag helade ju inte människor under min vistelse förstås. Det kanske hade varit sämre än att vara ledig om jag hade gjort det. Som det var nu var det bättre än att vara ledig.

Kommentar av blirger

Oj. Det var sannerligen ett gott betyg åt ackis. Dom skulle nog mysa om dom visste. (Fast fick du hålla till där en månad i sträck skulle du nog inte vara lika nöjd… :) )

Kommentar av herrnixon

eeh nej tack. Det är inte så trevligt med spöken..bara obehagligt.

Kommentar av Maggish

Fast ändå. Jag skulle vara glad om jag fick se ett, så jag faktiskt kunde tro på dem.

Kommentar av herrnixon

Hilarious! :) Ha en fin dag. Kram

Kommentar av Sweetish

Hilarious tror jag bestämt aldrig jag blivit kallad för förr. Det var roligt. Hilarious. Själva ordet i sig är liksom hilarious. Jag kan bara inte sluta fascineras av det. Nog bäst jag slutar skriva om det, dock.

Kommentar av herrnixon




Kommentera

