Institutet för Vardagsnära Upplevelser


säg NEJ till internet
2 juli, 2006, 3:37 e m
Filed under: Bonjour tristesse

 

Jag läste att om man sållade bort allt oviktigt som man människor säger, allt de redan har sagt förut, så blir bara 2% kvar. 
Då skulle jag kunna vara tyst i 23 år och 4 månader dagar (verbal ide, liksom. mina stämband är släkt med brunbjörn.), och sedan. sedan skulle jag prata.

Jag skulle ha tänkt så mycket och ha så sådana mängder koncentrerad viktighet att säga att folk häpet skulle lyssna, alldeles förvånade över att de kunde hålla kvar sin ADHD-uppmärksamhet i 24 timmar nonstop på samma sak.

Jag kanske provar, en vacker dag. (”Pratchocken!” /aftonbladet)
jag ska ordna en exklusiv lista, där man får skriva upp sig om man vill lyssna. så det blir lite hype. det är bra. först till kvarn får får en årsförbrukning av öronproppar.

men först ska ut.

Dagens NaturNytt:
Idag vill jag tipsa om att naturen även har söndagsöppet 10:00-16:00. I naturen finns sevärdheter såsom ”myra”, ”tall” och ”gräs” att beskåda. Passa på redan idag, imorgon kan det vara för sent.

2 kommentarer so far
Lämna en kommentar

I naturen ingår även Homo Sapiens, det glömde du nämna…Den råkar ju oxå vara en del av naturen men det glömmer vissa i våra datoriserade dagar……och tror dessutom att vi kommit nånvart sen vi befann oss på grottstadiet, men icke sa Nicke, bara att se sig om i världen…

Kommentar av Ingemar

Vi har ju kommit ut från grottorna. Och då blev det bara etter värre.

Kommentar av herrnixon




Kommentera

